W celu dalszego przeglądania strony
W dobie cyfryzacji usług medycznych szpital przyszłości to kompletny, uzupełniający się i zgrany zespół, nowoczesna infrastruktura, hardware i sprzęt, ale także zorganizowane procesy zarówno te krytyczne, jak i wspierające tzw. back office. A te powinny być wspierane przez właściwy software. Łatwo powiedzieć, ale jak się do tego zabrać? – radzi nasza ekspertka Katarzyna Złotowska.
Dążenie do zmaksymalizowania wartości dodanej w procesie leczenia jest już codziennością. Pacjentocentryczność wymaga takiego zorganizowania pracy podmiotów medycznych by realizacja usługi medycznej była płynna, bez zakłóceń- tzw. 'bottle neck" z wykorzystaniem rozwiązań medtech. Nowoczesne innowacje i technologie są dziś wykorzystywane nie tylko w procesach bezpośrednio związanych z leczeniem pacjenta, lecz również w procesach wspierających "back office".
Obszary, które mają ogromny potencjał to:
Nasze rozwiązania z wykorzystaniem automatyzacji i robotyzacji pozwalają nie tylko zapewnić powtarzalność procesu i utrzymanie stałego poziomu jakości oraz ryzyka jak i również zwiększają dostęp do usług medycznych. Ręczna, często obarczona błędami praca ręczna ma wpływ również na wydłużenie czasu hospitalizacji pacjenta.
Rozwiązania Archee Med wpisują się w aktualne trendy światowe dotyczące zarządzania procesami w ochronie zdrowia z szacunkiem do zasad value based healthcare, czyli opieki zdrowotnej opartej na wartości. Wyniki stosowania naszych narzędzi mogą poprawić efektywność finansową organizacji i stworzyć długoterminowy model biznesowy oparty na wartości i efektywności. Sprawdź co możemy zaproponować twojej organizacji. Nasz model wsparcia klienta dotyczy całego procesu począwszy od analizy procesów, postawienia diagnozy, zaproponowania najlepszych rozwiązań procesowych i software po wdrożenie rozwiązań i ciągłe wsparcie. Nasza recepta na twój sukces to Archee Med. Możesz skorzystać z kompletnej usługi analizy i dopasowania rozwiązania do potencjału jaki tkwi w twojej organizacji.
Business Consultingu dotyczących analizy procesów i wskazywania punktów do optymalizacji.
Wdrożenie rozwiązania medtech przez nasz dział DT Digital Transformation.