W celu dalszego przeglądania strony
Pod względem zawieranych umów outsourcingowych, Polska plasuje się w ścisłej światowej czołówce. Mieliśmy przyjemność być częścią pierwszych w Polsce projektów offshoringowych, począwszy od zakładania Centrum Usług, poprzez optymalizację procesów, reorganizację obszarów wsparcia, wdrożenia systemów informatycznych, definicję kluczowych wskaźników efektywności, SLA/OLA, na relokacji centrum kończąc.
Centrum Usług krok po kroku:
Pomoc w działalności operacyjnej:
Modele operacyjne Centrów Usług Wspólnych wciąż ewoluują, często mówi się o partnerstwie i coraz bardziej zaawansowanych usługach biznesowych, a transformacja biznesowa stała się jednym z codziennych zadań kadry zarządzającej. Pomagamy naszym klientom w przejmowaniu coraz bardziej złożonych procesów, zwiększaniu ich skali i podnoszeniu efektywności przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Wprowadzenie całościowego zarządzania procesem (end-to-end, cross-functional) wraz ze spójną strategią doskonalenia procesów sprawia, że Centra Usług Wspólnych są postrzegane przez resztę organizacji jako równy partner w drodze do osiągnięcia najlepszych rezultatów.