obróć telefon

W celu dalszego przeglądania strony

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, zgodnie z informacjami zawartymi w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

SSC i BPO – nowy wizerunek korporacji.

Nasze doświadczenie

Uczestniczyliśmy w pierwszych projektach offshoringowych w Polsce.


Pod względem zawieranych umów outsourcingowych, Polska plasuje się w ścisłej światowej czołówce. Mieliśmy przyjemność być częścią pierwszych w Polsce projektów offshoringowych, począwszy od zakładania Centrum Usług, poprzez optymalizację procesów, reorganizację obszarów wsparcia, wdrożenia systemów informatycznych, definicję kluczowych wskaźników efektywności, SLA/OLA, na relokacji centrum kończąc.

Transformacja

Dobrze zaplanowana transformacja, to pierwszy krok do sukcesu.


Centrum Usług krok po kroku:

  • Oceniamy i szacujemy wykonalność inwestycji
  • Projektujemy koncepcję Centrów Usług Wspólnych i planujemy model transformacji
  • Pomagamy przygotować się do outsourcingu
  • Wdrażamy systemy ERP i integrujemy z innymi narzędziami IT
  • Przeprowadzamy reengineering procesów - wskazujemy zmiany niezbędne do zwiększenia efektywności procesów
  • Migrujemy procesy z różnych lokalizacji
  • Pomagamy w zdefiniowaniu Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI), SLA czy OLA
Wsparcie

Praca w SSC to codzienne zmiany oraz dążenie do poprawy jakości i efektywności.


Pomoc w działalności operacyjnej:

  • Analizujemy, standaryzujemy i optymalizujemy procesy z zastosowaniem benchmarkingu
  • Automatyzujemy i robotyzujemy procesy
  • Określamy dojrzałość procesową Twojej organizacji
  • Doradzamy w zakresie fuzji i przejęć
  • Pomagamy w zarządzaniu zmianą i ciągłym doskonaleniu procesów
  • Zarządzamy projektami
GBS

Global Business Services – krok w kierunku doskonałości


Modele operacyjne Centrów Usług Wspólnych wciąż ewoluują, często mówi się o partnerstwie i coraz bardziej zaawansowanych usługach biznesowych, a transformacja biznesowa stała się jednym z codziennych zadań kadry zarządzającej. Pomagamy naszym klientom w przejmowaniu coraz bardziej złożonych procesów, zwiększaniu ich skali i podnoszeniu efektywności przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Wprowadzenie całościowego zarządzania procesem (end-to-end, cross-functional) wraz ze spójną strategią doskonalenia procesów sprawia, że Centra Usług Wspólnych są postrzegane przez resztę organizacji jako równy partner w drodze do osiągnięcia najlepszych rezultatów.

Kontakt

Spraw, aby Twój biznes był SMART: nowoczesny, zaawansowany technologicznie i zoptymalizowany.