W celu dalszego przeglądania strony
Sukces zmian zależy w głównej mierze od odpowiedniego zdefiniowania ich przyczyn i konkretnych potrzeb.
Kluczem jest odpowiednie zarządzanie zmianą: umiejętność dostosowania tempa zmian i metod ich wprowadzania. Dzięki temu proces przebiega szybko i sprawnie, bez negatywnych odczuć ze strony pracowników, a jednocześnie zachowujesz ciągłość prac operacyjnych.
Nie zapominaj o komunikacji! Bardzo duże znaczenie ma nastawienie pracowników. Wielu z naszych klientów prowadzi działalność w różnych lokalizacjach, pracownicy posługują się różnymi językami i wychowani są w różnych kulturach. Pomagamy skutecznie planować i prowadzić komunikację do i z pracownikami, tak aby wprowadzane zmiany były jak najlepiej przyjmowane w codziennej pracy.
Procedury nie uwzględniające specyfiki funkcjonowania organizacji - ludzi, procesów i technologii - nie mają sensu i mogą pogrążyć każdą działalność. Dlatego zanim wspólnie zdefiniujemy nowy proces zarządzania zmianami, role jakie powinny brać w nim udział i zakresy obowiązków, chcielibyśmy jak najlepiej poznać Twoją firmę. Analizujemy poziom dojrzałości organizacji, sposoby w jaki się komunikujecie czy jak prowadzicie projekty.
Co zyskujesz: