W celu dalszego przeglądania strony
Czy zdarza Ci się spędzać godziny na powtarzalnych zadaniach, takich jak pobieranie dziesiątek dokumentów, przetwarzanie ich, czy uzupełnianie informacje w systemach ERP lub bazach danych?Dzięki automatyzacji te zadania mogą zostać wykonane szybko, bezbłędnie i bez udziału człowieka. Jak to działa? – objaśnia Maciej Pasterz – znany jako Pasterz Robotów.
*Proces automatyzacji, który oferujemy, jest elastyczny i może zostać dostosowany do Twoich potrzeb.
Proces automatyzacji jest elastyczny i może zostać dostosowany do Twoich potrzeb, a oto jak może wyglądać:
Automatyzacja procesów w naszej firmie już pomogła wielu klientom oszczędzić czas i usprawnić działanie ich biznesu. Jak?
Poznaj Robota Donka, który wspiera naszego klienta z branży motoryzacyjnej
Robot uruchamiany jest codziennie i ma za zadanie pobierać nowe pliki PDF z portalu www. Pliki pobiera do dynamicznie tworzonej na dysku wspólnym struktury folderów, w określonych przypadkach dodatkowo kieruje niektóre z nich do parsowania OCR, czyli optycznego rozpoznawania znaków. O statusie swojej pracy raportuje mailowo oraz wysyła ustrukturyzowane dane do SQL Server.
Poznaj ITC VAT Tool, u klienta z branży farmaceutycznej
Robot ma za zadanie generować raporty z SAP oraz pobierać z tegoż systemu pliki PDF bazując na dynamicznie pobranych danych. Z uwagi na specyfikę, część dokumentów pobierana jest przez BAPI, druga zaś, wykorzystując bezpośrednie linki do plików. Robot bez problemu pozyskuje oba typy dokumentów oraz umieszcza je na dysku SharePoint wraz z wygenerowanym raportem. Jego zadaniem jest pobieranie ponad 100 raportów miesięcznie, średnio ponad 370 dokumentów na raport.
Przedstawiamy robota Domingo od klienta z branży produkcyjnej
Robot uruchamia się kilka razy dziennie i sprawdza, czy w SQL Server mamy informacje o nowych dokumentach, które należy rozliczyć w systemie ERP. Następnie dla każdego dokumentu robot szuka na portalu www pliku ze szczegółami płatności. Dla plików PDF następuje parsowanie (odczytywanie) tego pliku i transfer wydobytych danych do SQL Server. Następnie robot rozlicza dokument w systemie ERP.
Oto robot Cyrus wspierający klienta z branży motoryzacyjnej
Robot działa podobnie do powyższego, przy czym pliki pobierane są ze skrzynki mailowej. Maile od odpowiedniego nadawcy i z odpowiednim tematem mają pobierane załączniki PDF. Z plików pozyskiwane są potrzebne do procesowania w systemie ERP informacje. Każdy plik PDF to średnio kilkadziesiąt linii do sczytania, co następnie jest automatycznie wprowadzane do systemu. Procesuje blisko 20 maili miesięcznie, każdy ze średnio ponad 25 szczegółami płatności.
Lepiej automatyzować niż… nie
Jeśli chcesz, aby rutynowe zadania były wykonywane szybciej i bezbłędnie, skontaktuj się z nami. Nasze rozwiązanie można dostosować do Twoich potrzeb, a jego wdrożenie jest szybkie i bezproblemowe. Nasi eksperci doradzą i przygotują rozwiązanie szyte na miarę.